lördag 24 mars 2018

Våroffer

Jag var ute en sväng i fredags, superfina förhållanden. Efter att ha provat en del annat kom jag så småningom til Våroffer. Satte mig inklämd mellan stenarna och kände att det egentligen inte var så stor ide att försöka. Till min och Alfreds stora glädje och förvåning gick den ner på 2-3 försök. Alfred har aldrig riktigt trivts borta vid våroffer, tror han tycker det är lite för dålig utsikt där mitt i blockansamlingen, så han är nog glad att slippa gå det mer.

Fredrik hade lobbat för att man skulle använda tå istället för häl i starten, något som jag tack och lov slapp testa.

Mitt Vimeokonto är fullt. Eftersom jag är för snål för att betala för det, skaffade jag ett till...


Våroffer Kjugekull from jonas nilsson on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar