fredag 9 februari 2018

Arkivet; Smack

Jag har hittat rätt mycket filmer på datorn som av lite olika anledningar inte klarat sig hela vägen ut på nätet. Någon som står i vägen, dålig kamera eller vinkel, för fult klättrat eller iklädd mjukisbyxor från region skåne, ja anledningarna är flera.
Då jag blir äldre och i takt med det alltmer prestigelös tänkte jag ändå ta och klippa ihop dem. Mest för min egen skull, jag tycker att det är rätt kul att se tillbaka på problem jag gjort och minnas hur det kändes. Först ut en film från en blåsig höstkväll i Kjuge, då jag och Kenneth gav oss i kast med Smack. Jag är intresserad av att komma i kontakt med någon som har beta på sittstarten, för den är fortfarande helt obegriplig.


Smack from jonas nilsson on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar