söndag 7 januari 2018

Sonic!

Glädjande nog fick jag ihop min första 7b+ innan vi nu inatt reser iväg en månad. Ska bli spännande att se vad resten av klättersäsongen bjuder på när vi kommer hem, men nu blir det vågor och gött häng i Sri Lanka!

Linjen Sonic har tilltalat mig under rätt många år, och ett av målen denna vinter var att få klättra den. Det var först i december jag lyckades göra förstaflyttet, sen dess var det lite betaletande för att lista ut framförallt vilka fotsteg som passade mig bäst.

På ett sätt är det lite sorgligt att det inte tog längre tid, jag har fått lägga ner mycket mer jobb på många andra kjugelinjer, samtidigt finns det ju flera fina som jag inte gjort som jag nu kan lägga tiden på istället.


Sonic from jonas nilsson on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar